Ons laatste Nieuws


Bekijk alle nieuwsberichten op farmaactueel.nl 


28 okt

Klachten over apotheek verdubbeld

Consumenten zijn in algemene zin tevreden over de wachttijden in de apotheek, de levertijd van een geneesmiddel en de openingstijden van apotheken. Wel verdubbelde het aantal klachten van consumenten over hun apotheek. (Telegraaf)

Consumenten zijn in algemene zin tevreden over de wachttijden in de apotheek, de levertijd van een geneesmiddel en de openingstijden van apotheken. Wel verdubbelde het aantal klachten van consumenten over hun apotheek. (Telegraaf)

Meijer Apeldoorn 31-10-2014 23:13
65:2250000= 0,00002889% !
Zoveel klachten? Alarm , kamervragen!
peter 28-10-2014 18:35
Onze klanten willen best ‘normaal’ betalen, maar ze willen niet weten wat je bruto kosten zijn. Klantvriendelijkheid, service en voorlichting horen “inclusief” (≠ gratis!) te zijn. Anders krijg je onbegrip = klachten.
peter 28-10-2014 18:34
N.a.v. een gedeclareerde eu prestatie ontstond aan de kroegtafel een leuke discussie.. not.

Nog steeds wordt er van uit gegaan dat we verdienden aan de ‘handel’, de ‘apotheekkosten’ is extra winst, belachelijk, betaal je bij media markt ook niet. Advocaten betaal je om te praten.

Toen ik vroeg hoeveel het gebruik van 5 chron. gm per jaar mocht kosten werd er nagedacht. Niemand kwam in de buurt van € 170, (4*5*(6+2.5) dat was wel erg weinig. Dat daarvan € 120 apotheekkosten zijn heb ik er niet bij gezegd, dat we met die € 170 per jaar € 30 tekort komen dan weer wel.
schuiringa 28-10-2014 17:46
De politiek komt pas in actie bij 1 miljoen klachten.

Hier is werk aan de winkel.

We worden hufterig laag betaald.

We dienen de klanten hufterig te behandelen.

When you pay people peanut's they act like monkey's.

Bij een hufterig lage beloning hoort hufterige service.

Indien de klant meer wil of betere service wil hebben, dient de klant een envelopje aan de zorgverlener te geven
Zo gaat het in Italie, Rusland en China.

ANH JANSEN 28-10-2014 12:55
Altijd even zelf lezen;

225 miljoen wmg afleveringen en de NZa heeft daarover 65 klachten ontvangen.

Druk dat eens uit in een percentage.

Lees hoe de NZa tot de data is gekomen. Ook verhelderend.

Arthur Gotlieb kon er niet meer tegen. Ook verhelderend. Zo Arthur, zo de extramurale farmacie?
entrepeneur 28-10-2014 12:01
Ach ja, we zijn er weer eens ingeluisd! De NZa verzint dat we gesprek op de rekening moeten zetten en nu roept de krant dat de klachten verdubbeld zijn....
En de KNMP is waarschijnlijk al weer bezig om mee te werken aan een oplossing hoe we de all-in tarieven straks moeten uitsplitsen.

Blijf op de hoogte

Wilt u altijd op de hoogte blijven van de laatste veranderingen en nieuws over Farma-actueel? Vraag de nieuwsbrief aan door uw e-mailadres hieronder in te vullen.